5 Easy Facts About ضایعات آهن Described

Wiki Article

عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

موادی که دارای آلیاژی به غیر از آهن هستند و ارزش آنها هم به نوع آلیاژی که در آنها استفاده شده است دارند. این ضایعات، آهن آلیاژی نام دارد.معمولا از تجهیزات شکسته یا برش خورده و مشکل دار تشکیل می شوند و با توجه به ترکیبات خود داری محدودیت استفاده در صنایع مختلف است ‌.

کارخانه های فولاد سازی در ایران بیشترین بهره مفید را از ضایعات می برند و همچنين رقم بالایی از واردات آهن در همین کارخانه ها است.

ضایعات موجود در بازار، انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

پس از جمع‌آوری و جداسازی ضایعات فلزی چه از طریق مکان‌های جمع‌آوری چه از طریق کمپانی‌های خریدار ضایعات، آن‌ها سرانجام به‌صورت انبوه و توده در کارخانه‌ی بازیافت در می‌آیند. جداسازی و طبقه‌بندی ضایعات فلزی نسبتاً آسان است.

برخلاف زباله‌ها، ضایعات ارزش پولی قابل توجهی دارند. به ویژه ضایعات فلزی و ضایعات آهن.

بهزاد رزاقپور در رابیتس چیست و چه تفاوتی با راویز دارد؟

ما پیامکی حاوی کد تائید به شماره موبایل شما ارسال کرده ایم، کد را وارد کنید

قیمت ضایعات آهنی بر اساس واحد وزنی برحسب کیلوگرم محاسبه می ‌شود. انبار هایی که ضایعات آهنی را انبار می کنند، آهن های ضایعاتی سبک و سنگین را بر طبق وزن آن ها به فروش می ‌رسانند. در کشور های پیشرفته دنیا، ابتدا ضایعات آهنی و فلزی را ایران ضایعات از هم جدا می‌ کنند و آن ها را به صورت پودر در می ‌آورند، سپس افزودنی هایی که در صنعت قطعه سازی مورد نیاز است به آن ها اضافه می ‌کنند و به بازار عرضه می‌ کنند.

روایت عجیب از گروگانگیران آجودانیه؛ سارقان تحصیل‌کرده‌ای که می‌خواستند رابین هود باشند

توجه داشته باشید امکان ثبت سفارش ضایعات در تمام شهرهای ایران از جمله اصفهان، شیراز، مشهد و… وجود دارد.

این ضایعات به دلیل بالا بودن نسبت سطح به حجمشان، ذوب سختی دارند.ضایعات سفاله آهن معمولا به صورت ریز بار یا پفکی بوده و به صورت فله بار پرس شده عرضه می شود.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت اصفهان آهن آپادانا (اصفهان آهن) می‌باشد.

در ادامه به درجه بندی ضایعات آهن آلات اشاره خواهیم کرد، تا معیار عوامل تعیین کننده قیمت روز ضایعات آهن، برای شما عزیزان مشخص شود.

Report this wiki page